Toon World Academy
Welcome to Toon World Academy, please register here or login.
Make sure to read the starter guide and rules before posting.
If you have any questions ask them in the chatbox or PM one of the staff members.

.
Toon World Academy
Anybody who wants to get tested for their dorm please post Here
Have you introduced yourself? Do that Here
Please read TWA's Rules Here
Interested in helping the site with cool features? Suggest them Here

You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 8:11 am

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
http://i.imgur.com/T4U5D.jpg

Finly can confirm I could pull that off.
Most epic combo of all time?

Edit: Whoops, wrong link, edited. Very Happy



2 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 8:44 am

Zephryion Skywalker

avatar
Houseless
Houseless
I helped make that...





3 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 8:45 am

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Zephryion Skywalker wrote:I helped make that...
Yes, your scientist idea was awesome. :0



4 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 8:49 am

Tempest

avatar
Heaven's Guard
Heaven's Guard
Surprised you should use CED eff rofl




5 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 9:08 am

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
More epic combo: http://i.imgur.com/gQxJ3.jpg

Trololol.



6 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Sun Jul 08, 2012 9:09 am

MemorySP

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
WTF?!?!?!

You're the one I have to duel first -.-



7 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Mon Jul 09, 2012 9:44 am

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
MemorySP wrote:WTF?!?!?!

You're the one I have to duel first -.-
Lol. Very Happy

We're gonna duel soon hopefully.
This deck can lose though. Trust me.

http://i.imgur.com/otUTL.jpg
Ultra combo. Very Happy



8 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Mon Jul 09, 2012 10:20 am

GaryRulez

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
anyone else feel srry for finly, u know for being on the wrong end of that lol.



"The ruler's heartbeat, will now file through here! Take witness to its creation-shaking power! Synchro Summon! My very soul, Red Demon's Dragon!"





sick sig done by jimi
http://www.youtube.com/Garyrulz123

9 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Mon Jul 09, 2012 12:09 pm

megacheese5179

avatar
Houseless
Houseless
LOL. Looks good.

10 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Mon Jul 09, 2012 3:31 pm

MemorySP

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Syrufit wrote:
MemorySP wrote:WTF?!?!?!

You're the one I have to duel first -.-
Lol. Very Happy

We're gonna duel soon hopefully.
This deck can lose though. Trust me.

http://i.imgur.com/otUTL.jpg
Ultra combo. Very Happy

Trust you? LOL, i dont think so.
The deck can lose. Pftt not often?
What maybe a 3-1?
I don't know about that.
But I'll pm you when I'm ready. I really wanna win this so I'm trying to build the perfect deck

Not that I don't trust you. I don't trust the deck



11 Re: Epic 2nd Turn OTK - Unlimited on Mon Jul 09, 2012 4:40 pm

Jimi

avatar
Heaven's Guard
Heaven's Guard
I didn't even know what was going on. I was like, "lolwut" the whole time.





"It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not."


Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum