Toon World Academy
Welcome to Toon World Academy, please register here or login.
Make sure to read the starter guide and rules before posting.
If you have any questions ask them in the chatbox or PM one of the staff members.

.
Toon World Academy
Anybody who wants to get tested for their dorm please post Here
Have you introduced yourself? Do that Here
Please read TWA's Rules Here
Interested in helping the site with cool features? Suggest them Here

You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 What can I call this? on Wed Jul 25, 2012 9:18 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary


Simply epic?
...dunno.



2 Re: What can I call this? on Wed Jul 25, 2012 9:23 pm

MemorySP

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Damn nice Sy (:



3 Re: What can I call this? on Wed Jul 25, 2012 10:31 pm

Maximillion Pegasus

avatar
Moderator
Moderator
Damn, pro game :3




Got an angel on my shoulder but a devil in my head~



4 Re: What can I call this? on Wed Jul 25, 2012 11:18 pm

Jimi

avatar
Heaven's Guard
Heaven's Guard
You can call it, CHET + HAX





"It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not."


5 Re: What can I call this? on Wed Jul 25, 2012 11:35 pm

~Grapha~

avatar
Houseless
Houseless
OMG IM THERE LOLOLOL xD ITS HACXSS!!






Awesome Sig By Jimi! Very Happy
In The Shadows He Hides, In Darkness He Rides. He Fights The Light, With All His Might. I Summon Thee! To Serve Me! Grapha, Dragon Lord Of Dark World!

6 Re: What can I call this? on Thu Jul 26, 2012 12:24 am

Germanfan23

avatar
Houseless
Houseless
meh

needs more cowbell




~Winner of Toon World Academy's Re-Opening Tournament~



7 Re: What can I call this? on Sat Jul 28, 2012 4:10 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
not impressive lol why isnt there 3 JDS dangit syrufit u failed us all ^.^








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

8 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 1:09 pm

Madolche Puddingcess

avatar
Houseless
Houseless
what cards are under utopia? kinda hard to tell



http://i.imgur.com/iD8Mx.png ragequit after i did sanc into galaxy eyes

http://i.imgur.com/L4ImG.png
number 88 victory condition finished ( note i didnt know how to use the counter button during that screenshot)


9 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 2:44 pm

Tempest

avatar
Heaven's Guard
Heaven's Guard
The materials aren't what he's showing lol u.u




10 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 3:20 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
i calz major leetz hAxs








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

11 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 3:56 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
toonlilgirl5 wrote:what cards are under utopia? kinda hard to tell
Lyla, Lightsworn Sorceress and Wulf, Lightsworn Beast were the materials I used for Utopia. :3



12 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 3:58 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
wow why do that lol








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

13 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:00 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Fluffytots wrote:wow why do that lol
Isn't it obvious? o_O



14 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:01 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
to make urself look like a baws well there should be 3 JDS and u failed -_-








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

15 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:02 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Fluffytots wrote:to make urself look like a baws well there should be 3 JDS and u failed -_-
I only run 2 in my deck since it's a Twilight and not pure LS. Another JD would be a dead draw.

Now, since you're bashing at me: you do this yourself and send me a screenshot, please.



16 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:05 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
lol ok ill show u a swarm



^.^



Last edited by Fluffytots on Mon Jul 30, 2012 4:18 pm; edited 1 time in total








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

17 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:06 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Fluffytots wrote:lol ok ill show u a swarm

if only it didnt expire -_-
No I don't want a swarm. I want the same exact thing that I pulled off here.



18 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:20 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
oh i dont use twilights i woulnt know but il give it a shot gimme the deck list








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

19 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:20 pm

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
Fluffytots wrote:oh i dont use twilights i woulnt know but il give it a shot gimme the deck list
Why would I give you my main deck's recipe? o_O
Make your own, rofl.



20 Re: What can I call this? on Mon Jul 30, 2012 4:23 pm

Fluffytots

avatar
Galactic Chaos
Galactic Chaos
the ur out of luck i aint wasting my time on lightsworns








I would walk a thousand miles for you, because love starts with a single step.

21 Re: What can I call this? on Sun Aug 05, 2012 4:42 am

Jimi

avatar
Heaven's Guard
Heaven's Guard
Fluffytots wrote:to make urself look like a baws well there should be 3 JDS and u failed -_-

I hope you're kidding lol.





"It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not."


22 Re: What can I call this? on Sun Aug 05, 2012 10:57 am

Syrufit

avatar
Hell's Emissary
Hell's Emissary
He probably is... Lol.



Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum